Direktlänk till inlägg 6 november 2013

Sleep less dream

Av Hannah Åkerblom - 6 november 2013 23:32

I kväll snurrar huvet. Ligger i sängen ensam. Och tänker på hur allt used to be. Jon bruka ligga här brevid mig. Och ALLTID kyssa/pussa mig go natt. Jag saknar honom så mycket. Så nu ligger jag är med gråten i halsen och lyssnar på begravningsmusiken. Inte det bästa att göra direkt. Men på nått vis så hjälper det.
Jag har haft träningar ikväll vilket alltid är roligt och gör att jag fokuserar på annat. Nästa helg åker jag till Vännäs för en 2 dagars kurs. Ska bli spännande.
Folk frågar mig ofta hur jag mår... Vilket alltid är en knivig fråga. Mår jag riktigt dåligt brukar jag ofta säga att jag mår sådär. Annars säger jag okej. Men det värsta jag vet är när folk ska försöka förklara för mig att en dag kommer jag komma över detta och må bättre ! Det är ju jätte lätt för dom att säga. Dom som redan levt sitt liv. Dom som redan hittat den rätta. Det är inte dom som ligger ensam om natten och gråter sig till sömns. Att i stället säga "vi tänker mycket/ofta på dig" DOM gillar jag och det är det enda nån kan säga som gör att jag mår lite bättre. (För stunden). Folk som tror dom vet vad jag går igenom har ingen aning. Om du som ung förlorat din bästa vän som du spenderat varje dag med. Nån du tänkt leva resten av ditt liv med. Nån som du kan offra allt i hela värden för och offra ditt eget liv för. Helt utan förvarning rycks bort från dig och du vet att du aldrig nånsin mer kommer se din älskade igen. Då förstår du. Om man kan dö av ett brustet hjärta är jag nog på go väg. Livet är sjukt jobbigt även om det kommer ljus glimtar här och där i mellan åt. Inget av allt det jag har är värd den smärta jag genom lider varje dag.
Don't ever wish u hade someone else's life. You never know what they are caring with them and what mountains they have to climb.
Make the best out of everything and make every day count. Lots of love xxx

 
 
Ingen bild

Anna Grundström

7 november 2013 08:10

Det är så många som tror att dom vet vad man går igenom men dom har verkligen INGEN ANING. Min dotter fick leukemi 2009 och efter transplantationen så höll hon på dö, låg 4 veckor på intensiven nedsövd tom läkarna hade gett upp. Nu överlevde hon men har mycket skador efteråt. Det är så jobbigt när andra säger jag vet hur det är och det blir nog bättre och jag tänker precis som du. Dom vet ABSOLUT INTE hur det är. Dessutom är allt ens egen upplevelse.
Bakom varje ansikte du möter bor en människa med sina bra och dåliga dagar, sin glädje och sin sorg.
Kämpa på tänker på dig.
StyrkeKRAM till dig från hela våran familj <3

Hannah Åkerblom

7 november 2013 10:33

Tack snälla du. Livet är bra orättvist. Stor kram till er med. Var rädd om varandra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Åkerblom - 1 maj 2017 01:19

Today I was talking about u. It had me remembering things about u. Things how u always came with a smile everyday how u laught and was so so silly all the time. How u made me so happy and when I was sad u always knew what to say to make me happy. U m...

Av Hannah Åkerblom - 1 maj 2017 01:00

Today I was talking about u. It had me remembering things about u. Things how u always came with a smile everyday how u laught and was so so silly all the time. How u made me so happy and when I was sad u always knew what to say to make me happy. U m...

Av Hannah Åkerblom - 14 september 2016 11:43

I had a dream last night! It was so real! We were at home like in the old good times. My Jon and puppies. I woke up in the morning and it was a snowstorm. Snowing like hell. But I wanted to go out for a walk so I did. I walked on the big road all the...

Av Hannah Åkerblom - 3 september 2016 20:39

Why did he die before we started living??? Everyday I get reminded of him of the things we used to have. The things we should of had. I still dream of him and hoping that one day I'll wake up and everything was just a dream. Sometimes I think like th...

Av Hannah Åkerblom - 19 juni 2016 15:23

Yesterday we were on my cousins hen night. It was a really emotional one for everyone but in different ways. For me it was a bit horrible. I was thinking how my hen night would have been. How I would have feel, the happiness and the love I would have...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jon

Jon

Competitions

Treadmill


Ovido - Quiz & Flashcards